Friday, December 19, 2008

im tagged!

Assalamualaikum. Alamak! Saya kena tag la.. 2 plak tu.. isk,isk.

Sorry ya dik sue, actually akk banyak sangat urusan. Lambat skit la dapat selesaikan task dr adik tu. Dik mahabbah plak, lepas jawab 1st task ni akk jawab yg adik punya plak ya.. huwaa!

Ok,i'll try my best. Bismillah!


1)Do you think you're hot?
hot? Rasa2 nya tak. Tapi yg pasti saya paling tak minat org yg hot ni. Tak baik tau.. Contohilah Rasulullah s.a.w, tauladan yg sangat2 baik.. :)

2)Upload your favourite picture of you!


3)Why do you like that picture?

Sebabnya... Gambar ni sy 'adobe' sendiri.. ada makna tu..

4)When was the last time you ate pizza?

Masa bila ya.. 3 minggu lepas kot,tu pun beli at pasar je. :)

5)The last song you listened to?

Permaisuriku by Zulfan.. Tau tak, saya sebenarnya tak suka pun lagu ni. Tp sejak Kak Husbah paksa kitorang semua dengar, saya jadi suka plak. Oh ya, lagi satu lagu Rabithah Hati by Izzis.. Subhanallah,sedapnya lagu tu.. Dua2 lagu ni saya ulang entah beribu2 kali..
6)What are you doing right now besides this?
Emm.. I've nothing to do. Tak sabar rasanya nak balik NP. Rindu kat sahabat2..

7)What name would you prefer besides yours?

Rasanya anda semua pun tau apa kan. Layyinul Harir.. Selembut sutera.. Sedap kan?

8)People i tag..?

Wahh.. Ni yg best ni, kenakan org balik..

kak Dayang
dik Mahabbah
Kak Bidadari
Sumayyah
Kak Naz
Kak Chek
Kak Shahirah Idris
Kak Mutiara Solehah
Dik Farah
kak syazana

9)Who is number 1?

hihi.. kak dayang @ almusafirah.. sama2 blaja kat apium.. bagus tau,dia yg ajar sy adobe.. pandai sangat bab2 teknologi ni. from tawau,sabah..

10)Number 3 is having a relationship with?

Kak bida ke? oo.. dia saya kenal dalam gn.. ukhuwah fillah! dia skrg di balik awann..

11)Say something about number 5?

Ex pimpinan NP.. Org yg hebat,petah berkata2,pandai.. mmg bagus la.. subhanallah..

12)How about number 4?

Sumayyah.. Nice muslimah,kuat semangat,kuat membuli.. hihih.. uhibbuki maya..

13)Who is number 2?

Adik Mahabbah,pun saya kenal dr gn.. Huwaa,lepas ni saya kena settle homework dr dia plak..

14)Say something the person who tag you.

Hihi.. ingat lg adik kat akk ya.. dik sue.. selalu jaga diri dan iman ya. Jadilah wanita solehah,penghuni syurga Allah.. Bukan saja bisa menghayun buaian, juga bisa menggoncang seluruh dunia!

No comments: